Märta-Li - tvätten, 1-0

Nu är det bevisat! Man kan köra en maskin tvätt en dag, köra om den tre dagar senare när den fortfarande inte blivit hängd, och ytterligare ett dygn efter den andra körningen, hänga den och den har INTE möglat! Fantastiskt!


Vad gör ni idag? Här är det stiltje. Ovan var dagens stora insats. Nej, nu ljög jag. Det är gratisveckor på EGO:na inne i stan, så jag ska ge dem den stora äran att ha mig på besök i gymhallen. De har ju slagit ihop nu Step in-Helex-Sensia och EGO, så man har ju så mycket utbud!! Det är knappt att man kommer till skott och tar sig väg, på grund av allt utbud. Lite som när man stod vid Hemglassbilen när man var liten.

Jag gillar att träna och kärleken i själva vistelsen på gymmet, bara att röra sig bland alla vältränade, solbrända och snygga människor gör att man känner sig så sjukt hälsosam själv! Lite: här är vi! Vi som lever för hälsa och fitness, vi som satsar på det goda livet och att äta selleri till fresagssnacks! Här är vi och där utanför är ni som röker, dricker, sitter stilla för mycket, har för högt kolesterolvärde och tvingas äta becel på frukostmackan! Själv dricker jag olivolja istället för kaffe på morgonen! Lite så. Sen att det bara är KÄNSLAN och ljusåes avstånd ifrån sanningen är helt oviktigt där och då... Med vänliga hälsningar tjejen som skulle kunna äta pommes frittes 7 dar i veckan.... HEHE!

Nu ska jag meka med Maires julklapp. Syns vi på löpbandet?
Chauuu!

Kommentera här: