Och bryt!

Två blir tre
Tre för två
Två blir tre
Två plus ett är tre
 
 
(so far so good, några salsasteg för nybörjare och så som en blixt från en klar himmel...)
 
... TRE!?
 
Alltså hör ni den tonen?! Lyssna!! Men hjälp mig Sandra från Klimpfjäll, i TV och allt! Var inte du sångerska dessutom!? Guldklimpen från Klimpfjäll och så det gällaste mina öron åhört sedan... jaa! Det gällaste mina öron kanske någonsin åhört, om vi bortser från konserterna med Bosvedjans Damkör och en viss kantor i Sköns kyrka. Lilla vän! Och varför bryter inte regissören? Om nu reklamfilmer har regissörer. Varför bryter inte han, hon, hen eller vem som helst? Kamerateamet, Rickard Sjöberg, Graaf-syrran (vem av dem det nu än är), varför bryter ingen och säger STOPP NEIN NICHT NO MORE OMTAG FAST HELST INTE, GÅ OCH STÄLL DIG PÅ SIDAN, MAGGAN-HANNA FÅR KÖRA DUBBELT TACK FÖR DEN HÄR TIDEN ADJÖ... Varför ingriper ingen! Själv sitter jag i soffan och skriker CUUUUUUUUUUUUUUUUT! Fast först brukar jag klämma i det allra gällaste operainspirerade jag kan och bah...
 
TRE!! *Marlena Ernman släng dig i väggen*
 
Nu ska jag ta mina mammavitaminer och äta en andra frukost.
Jag tar dem på ett två TRE!?...
 
....för två
och ett och ett och ett blir tre
och tre för tvååå
Två blir tre
och tre för två blir tre!

Kommentera här: