Ja inte fan vet då jag, men jag har ont i ...

foto0674 (MMS)

Ja inte fan vet då jag, men jag har ont i hövve, kan inte sova, har en lång tråkig helg framför mig och det har regnat ett dygn i sträck nu. Nu vet jag inte längre ifall "i sträck" stavas med ä eller e heller... I sträck/i streck. Låtom oss draga till med ett: i straeck. Alla nöjda och glada! Jag har blåsor i munnen. Det kan vara en förkylning, men det kan även vara den groteska mängd chips jag åt ikväll. Det kan bero på den starka kryddningen eller så kan det bero på att jag slafsade i mig dem så djuriskt glupskt så att jag tuggade upp tungan. Eventuellt att det beror på bägge. Heter det "bägge" eller "båda"? Det börjar bli dags för mig att sova märker jag. Ska dra en kissning igen bara innan. Vi höres och störes! Gonatt!

Kommentera här: