Bappabidoobiedoobieyamyam



Gummigummigummigummigummibjörn, ät mig gummibjörn!
Satan vad jag skrattade igår då jag såg Preem-reklamen för första gången. Jag ser mig själv om tio år. Sitter och poppar för fullt för tillfället, har lite svårt att koncentrera mig när det är gummigummigummibjörn i bakgrunden. Nu är den slut. Hej. Vad gör ni idag? Är jag ledig? Ja. Är det strålande sol? Ja. Är det varmt? Nej. Som ni ser sitter jag ännu i min nya morgonrock och klockan är 12:28. Jag överväger att dra på mig mascara och ta en promenad till jobbet. Scrollar upp och kollar på bilden och konstaterar att jag kan sätta om hästsvansen också. Sen gör ju ett leende så mycket också! Det är därför jag aldrig bjuder på dem. Man ska inte skämma bort folk med att se söt ut, förstår ni. De kan börja ta det för givet och sedan få en chock när man visar sitt rätta, fula jag. Jag är hungrig. Det blir ju lätt så när man inte har något mer att göra än att spela Betapet. Är Ziri ledig idag, är det nån som vet det? Säkert inte. Jag har planterat! Titt så fint:





Nämen oh, så tantigt! Jag känner mig lite kriminell faktiskt. Det fattas endast att jag installerar såna där jättelampor och börjar torka bladen och försöker röka dem. Men nej. Det ska jag inte göra. Jag kan lyssna på Gummibjörnslåten en gång till istället, känslan är väl ungefär densamma!



Ät mig några gånger, känn min godissmak!
Luna är ungefär lika road av Gummibjörnslåten som morsan i bilen där:



Jag ska väl ta och duscha nu ja, dra igång dagen och göra någon nytta på Betapet.se. Jag ska även se Outsidersdokumentären igen, var det någon som såg den igår? Jag blev lite sugen på att flytta till Gambia och gifta mig jag! De verkade ha det så glatt och varmt och soligt. Typ raka motsatsen för här. Och så har de ju så fina färger på klänningarna! Lagar mat utomhus tillsammans och sjunger och dansar samtidigt. När vi lagar mat utomhus här är det en som gör det (vid grillen) och resten sitter inne och väntar. Jag kräver en gemensam sång- och dansprestation av samtliga familjemedlemmar i Silje nästa grill-lördag. Jamen lite den här hörni:



En riktigt gambiansk middag i Silje! Fan vilka grova anklar jag har. Jävla brottargener.
Nu kör vi Ziri! Woop woop, party, Arne!
1 Karin:

skriven

Kom genast ner hit och hälsa på nu! Vi saknar dig fruga!!

Kommentera här: