Merhaba busungar!  Är ni ute i solen? Det ...

img_3753 (MMS)

Merhaba busungar!  Är ni ute i solen? Det är jag. Njuter av en lunch med undertecknad allena på altanen. Macaroni & cheese från City Gross, 12 kr för en förpackning. Känner mig alltid som Penny i Big Bang Theory när jag står och vispar ihop makaronerna med ostsåsen. Visst har jag söta skålar? De är från BOOM. Kanontrevliga. Tål både ugn, micro och diskmaskin. Undra om jag bör duka undan frukosten, kaviaren ligger fortfarande i solen. Nu äter ju inte jag kaviar så ofta, men det är lätt hänt att den slinker ner i kundkorgen om man är saltsugen när man går och handlar. Nu mulnar det på här så jag ska passa på och fli undan i köket. Det är för övrigt tredje gången idag som min granne tar upp med förbipasserande hur jobbiga mina katter är. Själv ska jag börja ta upp med förbipasserande katter hur jobbig min granne är. På återseende smågryn!

Kommentera här: