I guess you can't blame a girl for trying, cause I try and I fail to drink you away

Jag skulle kunna tänka mig att bli tillsammans med vem som helst ifall han skrev en Curly Sue eller What Are Words till mig. Vem som helst! Fattar ni den kärleken? Respekten. Ödmjukheten. Och det gör inget att det låter piss i TV4 Nyhetsmorgon. Jag kan leva med det ifall jag får en låt. En blombukett går annars också bra. Eller en dikt. Ett SMS. En vanlig jävla promenad och en fika... Vad som helst som indikerar en omtänksamhet. Men helst låten alltså. Då är jag såld. Trots TV4-framträdandet. Skriv nu. Jag väntar.



Om du dessutom ser ut som Takida-Robert har vi rott både äktenskap, ungar, Border Collie och lantställe på Alnö i hamn innan du hunnit till tonartshöjningen. Jag lovar.



Jävlar vad illa det låter när Chris Medina sjunger...skitsamma, jag tar honom ändå. Känner inte att jag kan välja och vraka direkt. Det har inte gått så bra hittills. Och så är det ju ändå jul.



Left to beg, borrow and steal.

Yours truly
Ali

Kommentera här: