Videoblogg - Dumjävla svenskjävlar



OCH...vadå "om hönndarna vore köpplade så kanshä int sånt här skölle händah"?! Ungefär som att hunden stod vid dörren och bah: Jag går ut nu ja! och hon: okej, men var ska du gå då?
Hunden: Nä jag ska ut me grannjycken en sväng på stan ba, chacka nån sushi och sen kommer jag hem igen.
Hon: okeej, men du tar hand om dig då? Och gå inte vilse i skogen, du vet hur svårt det är att hitta i mörkret! Okej?
Hunden: Okej okej! Tjata inte va fan.
Hon: Mamma älskar diiiig! Puuuuuss!
Hunden: suck! Slyna.

Nej, hur vissa människor tänker är ganska obegripligt vissa gånger. De flesta gånger.

Återfunnen - efter tre veckor vilse i skogen
1 Ida Selin:

skriven

Hahhahaha! Läser vidare bland kommentarerna på ST:



Skrivet 12 sep 2010 12:06 Robban (Ej registrerad)

Till Jo....

Vi kanske borde ha dig kopplad 24/7 så ska du få se hur roligt det är....

2 Märta-Li:

skriven

HAHAHA!

3 Angelica:

skriven

Nu hälsar Rolle att du ser ut som en uggla ;) Själv är jag impad över hur du har målat ut dem i hårfästet ;)

4 Ajlin:

skriven

"Idag är jag arg!" Jag skrattar ihjäl mig. I-FUCKING-HJÄL! Förstår du?! Jag är död nu.

Kommentera här: