5 saker...

5 saker jag har i min frys
¤ 2 leverkorvar, en rökt och en kokt
¤ Hackad spenat
¤ Tre laxfiléer
¤ Mitt ex:s huvud
¤ Johnny-Depp-dildon

5 saker jag har i min garderob
¤ Kattungar...
¤ Mina 70 handväskor
¤ Mitt ex:s torso
¤ Strykjärn m tillhörande bräda för dvärgar
¤ Johnny-Depp-dildon

5 saker jag har i min bil
Har ingen bil, men hade jag en skulle jag ha följande:
¤ Kupévärmare
¤ Rosa rattmuff
¤ Blommiga säten
¤ Mitt ex:s armar
¤ Johnny-Depp-dildon

5 saker jag har i min handväska
¤ Tuggummi
¤ Pinup-lypsylet
¤ Mitt ex:s penis (som jag har i myntfacket på plånboken)
¤ Nycklarna hem till Hans
¤ Johnny-Depp-dildon

5 saker jag har i mitt badrumsskåp
¤ Differin (anti-acne-kräm)
¤ Brun-utan-sol
¤ Anki-nagelborsten
¤ Mitt ex:s ben (han var mycket kort...)
¤ Johnny-Depp-dildon

5 saker jag kommer att ha gjort om 5 år
¤ Fått min lärarexamen
¤ Flyttat 50 gånger
¤ Vuxit upp och börjat ta ansvar för mina handlingar (*not*)
¤ Suttit av 50 % av min tid på Kumla
¤ Bytt ut Johnny-Depp-dildon (HA, trodde ni ja! Aaaldrig.)

5 första bilderna i min dator


5 första albumen i min dator
   

5 första filmerna i min dator


5 personer att utmana
¤ Ziri
¤ Ida
¤ Angelica
¤ Kerstin
¤ Peppe

Alla som vill får givetvis delta!

Good Luck!
Over and out.
1 Kerstin:

skriven

Haha...vad roligt! Frågan är väl ifall jag ska göra det på svenska eller engelska! :p

2 Kerstin:

skriven

Har redan gjort min del av utmaningen ;)

3 Mamsen:

skriven

Bra att du har lax o spenat i frysen - spara lite av det tills jag kommer ner, vet jag!!

Vilka helger var det som du var ledig nu då...? Var det jämna eller ojämna? Endera får det bli helgen 27-29/3 eller så nåt under påsklovet och då spelar det ju absolut ingen roll ifall det blir vardag eller helgdag.

Pyss!

4 Falkman:

skriven

Fääääärdig!

5 louie:

skriven

"Suttit av 50 % av min tid på Kumla"

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAH

kul. du är rolig du.

6 pao:

skriven

hur får man goggle översättning i bloggen ?

Kommentera här: