Less is more!

Alltså jag vet inte det här med småflickorna idag...

modet?!

För det första ska hudfärgen vara orange. Vi snackar inte naturlig solbränna. Det är sånt där skarplager av brunkräm, solpuder och brun-utan-sol.

För det andra ska håret vara porrblont. Det finns något som heter silvershampo, som jag tycker ger ett perfekt resultat till blonderat hår. Det ser så naturligt ut. Sedan ska som en bena en cm ovanför örat dras, och hela håret kastas över sådär lite lagom I-don't-carish.

För det tredje, mascaran: hello ladies? Vad hände med less is more? Hur många går det för er på en månad? Och hur mycket eyemakeup-remover går åt?

Varför förstår ni inte att under all den där förskräckliga make-up:en finns ett ansikte som är mycket vackrare än vad ni gör det till. 

Ett vackert ansikte, med vackra drag, naturell skönhet.

Det ni gör med era ansikten...tänk er det fast i klädstil istället.
Som att klä sig som Babsan.


Så är ni, fast i era ansikten.

Om ni andra läser detta inlägg...är det någon som ser någon skillnad på bilderna "före solningen" och "efter solningen"?
1 Bloggspejaren:

skriven

Bloggspejaren har skrivit om det här inlägget!

2 airaM:

skriven

Hahaha. Det roliga är att jag var inne på den här "Dessie"s blogg häromveckan och hon bråkade ju järnet med denna Paulina som omnämns i inlägget. Nu är de visst bästisar igen. =)

3 Bitterfittan:

skriven

Jag tycker din sida är svårläst, men jag har kanske bara dålig syn.

Texten svår att se mot din bakgrund?

4 Nattis:

skriven

Man måste väl sticka ut för att synas i mängden och är man 15 år så har man absolut noll koll, verkligen.. Ja jisses det upphör aldrig att förvånas och för varje sån här skitunge som dyker upp blir jag bara mer stolt över min unge som aldrig haft minsta tendenser att vara på det här viset! :)

Kommentera här: