Mera julpynt

Bara måste få lägga upp några bilder från helgen och kvällen. Hasse var här och glöggade och julpyntade med mig och mamma. Och idag är det nämligen så att jag köpte en gran. Sprang förbi en på Åhléns och de var så söta och billiga.
Så nu är det bara belysning som saknas och så är mitt juleliv perfekt. Möjligtvis lite snö så sitter julkänslan som en smäck!

Helgen

   

Mamma är överlycklig för att stjärnan äntligen kommit på plats:

 
YES!



Och bebisen var naturligtvis med och hjälpte till:
 

Efter pyntet fikade vi:




Söndagskvällen
 
   
 

   

Och voilà! Såhär blev det:

   
   
 
Jag är så oerhört nöjd med mitt inköp till kaffepannan ovan. Ett litet ställ, egentligen till glöggkaraffer etc, men det är ju perfekt till morgonkaffet så det inte kallnar :D Notera även den snygga nosvärmaren som ska hjälpa pannan att hålla kaffet varmt. Hemmakonstruktion.

   
 
Notera min nya griffeltavla som jag har inlett en romans med.

Och såhär blev min fantastiska gran. Imorgon ska jag titta på julgransbelysning och en domherre som ska få sitta på en av grenarna, men pommlorna är i alla fall på plats. :)



Vackert så man blir mållös.
1 Mamsen:

skriven

Men OH, va fint de blev me granen!!

Du är så duktig o har så himla bra öga för heminredning!

Pyss!

Kommentera här: