Jag utan mat i 7 veckor, när kör vi?

"Jag tror jag ska söka till Robinson" sa jag till Paolo Roberto i facebookchatten. "Gör det inte!" fick jag som svar och "varför inte?!" ville jag naturligtvis veta. "Du utan mat i 7 veckor" var svaret och det var kanske då jag bestämde mig. Jag utan mat i 7 veckor, sommar, sol... jag utan mat i 7 veckor, massa roliga människor man inte känner och bara knappt kan bärga sig tills man får bli sambos på en öde ö med... Jag utan mat i 7 veckor och tävlingar som tar ens fysiska och psykiska styrka till nya nivåer...

...men kanske framför allt:

Jag utan mat i 7 veckor...HA HA HA!!!

1 baloo:

skriven

utan mat i 7 veckor är nog ingen hödare. men du skulle nog bidra till rolig tv underhållning :)

2 tova andersson:

skriven

haha vad rolig du är:D började skratta när jag såg bilden också, så söt!

Kommentera här: