Och isha.

Jag går till City Gross och det är kallt och jag har kameran med mig!



1 Tomas P:

skriven

Ja, jag skulle -så- plocka upp dig om jag for förbi med bilen ;)

2 Mamsen:

skriven

SJÄLVKLART är det "ischa!" och "kallt" om man går ute klädd så där. Själv var jag idag på ByggMax i bara jeans, linne och huvjacka i sweatshirttyg -- precis lika korkat!!! Jag frös som en hund och mitt i snålblåsten då vi står och försöker lasta bilen med det vi köpt,(läs: stormen) så började det regna och hagla. Jag blev SÅÅÅÅÅ blöt och SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kall!

Och vad kan vi lära oss av dagens vedermödor, kära dotter?....... Ja, just det!!! Att vi som är födda här i Norrland vet bättre -- vi klär oss varmt om hösten. Alltså, klär vi på oss varmare imorgon, eller hur? :o)

3 Johanna:

skriven

Hehe, ingen risk. Jag älskar mina från Vila och mitt nya par från Cubus. De är både sköna och snygga :)

4 airaM:

skriven

Människa! Du är ju så snygg!!

Kommentera här: