Gomojjon!

Imorse när jag stod i duschen åkte helt plötsligt badrumsdörren upp och in kommer Robert. Bestämt säger han hej. Nu är jag här. Vad gör du där. Du ska ge mig gofrukost. Sluta med det där vattnandet. Slutar du inte så går jag. Okej då går jag. Hej då. Och så var han borta...

Jag klev ur, torkade mig och hällde upp påsäh! påsäh! påsäh! till pälsansiktena och satte mig i soffan med mitt kaffe och min tekaka med bregott och lemoncurd, för att ladda upp lite bilder från gårdagen.

Nämen! Vem sitter på köksbordet tillsammans med sin bäbisvän Justus? Lill-Märta!
Nu drog hon som en avlöning när jag kom, det är ganska svårt att tänka sig att hon faktiskt bott i den här lägenheten, men jag lockade med lite av Justus rester sedan gofrukosten så kom hon tillbaka en snabbis!



Hej bäbisvän!







Krrr, säger Lill-Märta när hon ser Justus som slickar sig om munnen. ÅH JHUTTHUT!
Lill-Märta vågar sig däremot inte längre in. Eftersom Luna sitter nedanför och ser ut såhär:



Gästfrihet när den är som friast.
Lill-Märta ilar fort som F-N ut genom fönstret igen och kvar sitter Justus och säger: vart skulle hon gå min vän och vad är det där du har i handen?





Puss!



1 hustrun:

skriven

Kolasåsnosen! Undrar hur det är med hans systrar, de var ju så gulliga alla kattungarna!! Hedwig!!

2 Märta-Li:

skriven

Ujujuj. Hedwig! :D

Kommentera här: