Roliga grejen del 1

Är du uttråkad? - Varsågod och svara.
Vem var den senaste du pussade?
- Busbjörnen
Gillar du någon nu? - Jag är alltid kär de tre männen i mitt liv, visst vet ni vilka vid det här laget?
Vad gjorde du inatt? - Jag sov
Och i förrgår natt? - Jag sov
Vad gör du innan du ska sova? - Jag läser alltid en bok. Inte en hel bok, men några kapitel.
Kan du prata med dina syskon om allt? - om ALLT!
Hade du blivit glad om din pojkvän friade till dig? - Hade jag haft en pojkvän hade jag säkert blivit görglad, eftersom jag hade garvat läppen av mig. Nej, ärligt. Jag hade sagt: jättegärna älskling, men inte nu. Om några år. Typ tio. Eller femton. Inte nu. Men jättegärna då.
Choklad eller glass? - Chokladglass
Mjukis eller jeans? - Mjukisjeans
Kängor eller gymnastikskor? - Gymnastikkängor



Tio fakta

Hemstad/ort?
- Silje, Sundsvall
Hårfärg? - Färgat svart, men oftast urtvättat mörkbrunt
Längd? - 169 cm
Frisyr? - Självtorkat vågigt utsläppt
Ögonfärg? - Gråblå
Skostorlek? - 38
Brun eller blek? - Brunblek
Ålder? - 24
Födelsedag? - 2:a maj



Tio saker om ditt liv
Har du någonsin varit kär?
- Ohja!
Tror du på kärlek? - Jag tror på vänskap och attraktion.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Mja... jo, det har jag väl.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jag har varit ung och dum och fått mitt hjärta krossat, ja.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Hehehehehehhehehe... "I will never coll you again, what kind of animel are you?"
Har du någonsin älskat en kille utan att tala om de för honom? - Nej
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Alltså förhållande för mig är inte något man startar, det är nånting man helt plötsligt är i upp till öronen, involverad till max. Och nej, det är jag inte rädd för.
Har du någonsin haft en hemlig beundrare? - Jag har en läsare som heter "beundraren", gills det?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag tror att man kan känna attraktion vid första ögonkastet. Kärlek, nej. Sånt kommer växandes.



Tio saker
Kärlek eller pengar?
- oj oj oj... inte lätt fråga. De som har pengar sitter naturligtvis nu och säger: men öjöjöj, hur kan hon ens tveka? Så jag väljer kärlek. Naturligtvis.
Cider eller öl? - ÖÖÖL, jag kräks av cider.
Dag eller natt? - morgon och kväll
One night stand eller förhållande? - förhållande
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - ÖÖÖÖL
Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Absolut inte vild fest hemma hos mig, förmodligen inte vild fest över huvud taget. Vi kör på romantisk hemmakväll.
Färgfoto eller svartvita? - Svartvita!
Telefonkontakt eller face to face? - Vad gäller saken? Telefonkontakt är mer praktiskt om det är brådskande naturligtvis, men jag umgås ju hellre face to face. Vem gör inte det?
Bilddagboken eller myspace? - Facebook

Tio har du någonsin...
Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut?
- nej
Har du någonsin velat ta livet av dig? - velat och velat... vem har inte velat det?
Har du någonsin gjort något du ångrar? - Har nog hänt.
Har du hoppat bungy jump? - har jag dödslängtan? Nej.
Har du någonsin varit med i en olycka? - Jag har varit med vid en olycka, då min syster blev påkörd. Men jag orsakade den inte och jag blev inte påkörd.
Har du någonsin ätit en hel tårta? - Haha, nej. Äter inte tårta.
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Hehehehehehe....
Har du någonsin gått på bio ensam? - verkligen inte, jag avskyr bio. Sitta i samma stolar som en miljon andra snuskiga människor, som dessutom har med sig sina täcken och kuddar en gång om året och ja, jag vet att jag är som Sheldon Cooper.
Har du någonsin gillat någon utan att det har varit ömsesidigt? - Mmmmm *tänker* ... försöker ni säga mig att Jesse Williams inte är lika kär i mig som jag i honom?
Har du någonsin tyckt att världen suger? - Typ. En gång om dagen när jag läser DN och ser på nyheterna.


Kommentera här: