Kära Eva Mendes

Jag älskar dig. Du är en av de sexigaste kvinnorna som går på ett par latinamerikanska ben. Men...



... du är så sjukt dålig på att dansa. Alltså förlåt, men jag var bara tvungen att säga det. Jag har aldrig sett en stelare kubanska. Fadern, sonen och den heliga anden vad dålig du är! Det är mer rörelser i tanterna på Zumbaklasserna på Helex som jag går på.

Men du är för jävla snygg, det är du.
Puss

1 Ajlin:

skriven

Bah! Eva Mendes är en såndär brud som är snygg för att hon är kändis. Om Eva Mendes var en "vanlig" tjej som sminkade sig själv och aldrig hade sådär mycket volym i håret när hon satt på jobbet i kassan på Konsum så skulle ingen tycka att hon var märkvärdig alls. Totalt jättevanlig tjej, egentligen.

2 Märta-Li:

skriven

Neeeeeeeeej, jag ÄLSKAR latinamerikanska tjejer. Helvete vad snygga de är!!!!

Kommentera här: