Dag 8 - Det jag inte fattar med turkiska män...

... har de aldrig sett ett par bröst i hela sitt liv eller vad fan är det fråga om? Jag börjar förstå det här med burka mer och mer. Dölja sin sexualitet för andra män än sin egen. Helt och hållet med på noterna där. Och till de män som nu uppenbarligen inte kan avsluta en mening med att se en i ögonen, och verkligen inte kan leva ifall de inte får fokusera på tuttpartierna av min kropp...här kommer ett litet förslag: gå ner på stranden! För där råder det bara fucking tuttöversvämning! Stranden badar i bröst. Bröst överallt. Bröst bröst bröst bröst bröst. Vad är så svårt med att ta på sig en liten bikini-BH? Jag förstår att man inte vill ha vita ränder och skit, det vill inte jag heller. Därför har man olika bikinis, med olika skärning. Om man inte klarar att använda olika bikinis, kan man kanske överväga, att för andras hälsa och trevnads skull, i alla fall skyla sig när man går ner och badar och går omkring och strosar bland stolarna, JAG VILL INTE SE ERA NAKNA BRÖST!!! Jag hade tänkt föreslå att mamma ska prova strosa omkring utan bikinitrosor imorgon, och se om folk tycker att det är lika okej. Personligen respekterar jag min partner och anser att mina bröst, som jag anser vara ganska privata och sexuella ting, inte ska exponeras ut för alla män, i ett land som är fucking civiliserat och anständigt i övrigt!!

Åter till min dag. Som ni alla kanske förstår så har jag spenderat den på stranden. Det var som vanligt dåligt väder och moln, jag lyckades som vanligt ändå få lite färg, som dessvärre inte syns på kort. Fuck.



Något konstigt som har hänt med min kropp de senaste dagarna, jag har nämligen fått solexem, som jag aldrig har haft besvär av förut. Det ser ut som små små vattendroppar:


Fucking inte trevligt!!

Vädret en helt vanlig majdag år 2010 i Alanya:


Och nu ska ni få skratta hörni!! Ni minns den där turkiska klänningen som jag ser ut som en superturk i, den jag köpte häromdagen? Tataaaaaaa:





WALLAH WALLAH ÄLSKLING!!! Hahahaaaa!!! Förlåt. Hehehehehe.

Nu är vi hos Janet och äter kebab och spagetti carbonara.






Nu finns det risk för dans här på restauranten snart, och jag säger risk, för jag antar att jag deltar idag igen ;)

Puss hjärtat, hörs på mejlen!!
1 hustrun:

skriven

Hej. Har ni trevligt i Turkiet?

2 Märta-Li:

skriven

VI ÄLSKAR DET MIN HOSTRO!

3 Anna:

skriven

Kul och se dina bilder.. Jag bodde hos min fd pojkvän i lägenheterna precis brevid ditt hotell! Man ser t.om fönstret till lägenheten på den bilden där du har din klänning. klänningen var btw skitfin!:D Så trevligt att se bilder när man känner igen sig!:)

Kommentera här: