Dag 7 - beach 2010

Inte gjort ett fucking jävla dyft idag, legat på stranden sedan 11 i förmiddags. Gick hem, pratade med papegojan, mejlade mannen i mitt liv, skrev några nya menyer till hotellet, blev fucking full på en öl och en Strawberry Daquiri, duschade, slank ner på Marco Polo, fortfarande full:







Lammgryta och corba kavurma, fucking najs!

Älskling oroa dig inte! Jag dricker jättemycket (kanske inte vatten men...)!!
Nu ska jag ta och dra mig tillbaka till hotellet, är alldeles för trött för nattliga, sociala, turkisk-turistiga aktiviteter. Ali sover på nätterna, om hon inte gör kinky saker med grannen, punkt fucking slut.

Haha! Oooooooooooooh, baby...varför är du inte här!?!?!?!?!? Jag ser oss överallt. Vill ju uppleva detta med dig. Och så är det dessutom bara 7 dagar kvar innan det är du och jag en hel fredag, på varenda fucking kvadratcentimeter i min lägenhet. Sakna mig och älska mig!!

Kommentera här: