We call them weinerbread

Jesper har såhär på tisdagskvällskvisten bestämt sig för att bjuda mig på chokladbollar.

Jesper
(i köket med Vår Kokbok): Nnnnnnnn......
Jag (i soffan): Älskling... du får ju kolla på C!
Jesper: DET TÄNKER JAG ICKE GÖRA!!

(Kort tystnad)

Jesper: Nnnnnnn...eeeee...ktariner, nnnnn...ikkaluoktasoppa....

(Tystnad)

Jesper: Suck. Chokladbollar. Sidan 534.

(Tystnad.)

Jesper: DET HÄR KAN JU INTE JAG BAKA!

(Kommer och kastar boken i mitt knä.)

Jesper
: Jag tänker inte använda det där receptet.
Jag: Nähä?

(Går in på toaletten.)

Jesper (skriker): Eftersom de inte kan svenska! Och nu är jag akut bajsnödig!

(10 minuter senare: kommer ut. Googlar negerbollar.)



Jesper:
Och de utan pärlsocker har naturligtvis du rullat.


1 Mamsen:

skriven

Hahahahaha!!!!!!!!!!!! Jag skrattar ihjäl mig!!! Ni är ju bara för roliga ni två!!!



Njut nu av era ne... chokla'bollar, så hörs vi imorrn!



Kram o tusen tack för all hjälp idag!!

Kommentera här: