Melissa Horn, rött vin och minnena med dig

Älskade,



jag trodde inte att du kunde betyda så mycket. Och du vet när du frågade mig idag om varför jag var tårögd, så var det inte alls som du trodde, för att jag var ledsen, utan för att jag var lycklig. Jag blir lycklig när minnen från i somras kommer tillbaka till mig, och jag tänker på att jag fortfarande är lika kär i dig nu som för ett år sedan. Jag har aldrig slutat vara kär i dig. När du somnade mot min axel i bilen idag log din mor och jag åt varandra i backspegeln, för jag tror att mitt hjärta hördes ända till framsätet, när det växte en storlek för dig i bröstet på mig.



Midsommar i din stuga har varit det bästa som har hänt mig på länge. Jag tänker tusen saker om framtiden och allt är mina hemligheter och det är vårt om du vill det. Jag vet varje dag att jag älskar dig, men i helgen mindes jag varför, och att jag aldrig igen vill uppleva en vinter, som den som gick. Att vara kär i dig, men utan dig. Du har hela mitt hjärta och vi har hela livet framför oss.





Älskar dig förevigt

1 Mamsen:

skriven

Välgångskram till er från mig!!!

2 Ida Selin:

skriven

Naaaew <3

3 Ajlin:

skriven

Alltså, förlåt, men du är faktiskt ganska rolig. :P



"Buhuuuu! Jag kommer ALDRIG älska någon igen! Jag hatar män och vill skära av dem kuken!!!"



Känner du igen det? :P

4 airaM:

skriven

Gullevullesötomantext! Pöss.

5 Sofie:

skriven

:') otroligt fiiiint, HjärtA-Li!

6 Linda E:

skriven

Men äntligen får Märtispärtis känna hur det kan vara att vara riktigtriktigt kär för nu tror jag allt du har halkat dit =).



Kram Linda

7 Märta-Li:

skriven

Jesper säger att vi har halkat dit ordentligt. :)

Vi kommer och hälsar på dig och tjejerna någon dag.

Puss Lindis!

8 Linda E:

skriven

Skulle vara jättekul!

Ring tio minuter innan bara hahaha så slipper ni och vi en pinsam offentlig ihopplockning. Brukar liksom hitta ett ställe att dimpa allt skräp på=).



Kaffet är typ alltid på g så kom ni=).



Kram

Kommentera här: