Det här är min andra pojkvän. Min livskamr...

dsc00851 (MMS)

Det här är min andra pojkvän. Min livskamrat när jesper är på jobbet. Såhär ser vi alltså ut när vi går och handlar. Jag får inte använda den när jesper är med. Han säger att jag får börja använda den dagen då han börjar använda midjeväska. Vilket är, om jag gissar rätt, om en jävla massa år, typ 10 eller nånting. Hur som helst. Jag är på väg att handla. Något vi i vår minifamilj gör hela tiden. För att jag har mask och för att vi glömmer allt, eftersom vi har börjat göra som ungdomen, nämligen skita i handlingslista och köra på känsla. Men känslan är ju aldrig samma när man står hemma, som när man stod i affären. Tyvärr är ju handlingslistor för avancerade konsumenter av riktig, hemlagad mat och för pensionärer. Till skillnad från min dragvagn naturligtvis. Jag har iaf på eget bevåg skrivit en handlingslista, jesper lär väl strypa mig när han får veta. Nu går jag förbi mina svärföräldrars hus. Dags att lägga på ett kol, Law and order börjar ju på 9an om trekvart. Puss!

1 Ajlin:

skriven

Jag hade också en sån en gång i tiden, men den blev stulen! Har du hört på maken? STULEN! Förresten kan Jesper hoppa upp och snurra på någonting för de där börjar bli värsta trendiga. Kolla här; http://www.skotornet.se/blogg/?p=1356

2 Mamsen:

skriven

Jag tycker din Dra-maten är snygg, så det så! Och så tycker jag att du ska skita i vad plutten tycker. Be honom köpa sig en midjeväska istället, vet'ja!! Då har ni varsin praktisk attiralj. ;o)

3 hustrun:

skriven

Hihi, vet du att typ ALLA använder "dramaten" i Paris, fullkomligt omöjligt att klara sig utan om man inte har bil (och MYCKET miljövänligare)! Jag använder min jämt här i Sthlm, hur skulle man annars få hem allt mineralvatten, vin, diskmedel osv? Ett mycket användbart hjälpmedel må jag säga!!

Kommentera här: