Brobergz på Lyzkväll i Zandnäzet

Alla som inte var med när Brobergz spelade igår på Sandnäset gick miste om vad som hade kunnat bli den bästa kvällen i deras liv, nämligen kvällen då de presenterade sin nya sångerska: min syster!

Men för er skull så spelade jag ju då in hela schabraket, jag ska strax publicera mina klipp här, bara Youtube får fingrarna ur sitt välkända och börjar bearbeta dem!

Här är i alla fall lite bilder från gårdagskvällen:



Sångerskan, min syster



Sångerskan med systrar











Gunno bjöd på raj raj.



Glada gänget.



Gunno och nykizzade lilla Ziri.










1 Mamsen:

skriven

Helt otroligt bra!!! Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOLT!!!

2 Mattias Göteborgaren:

skriven

hahahahahahahahahaha ja tror ja dör det va bästa ja sätt idag :D

3 Pappsen:

skriven

Tänk att jag kan ha sådana duktiga döttrar, men det är ju inte så konstigt med en sådan musikalisk och skönsjungande pappa! Och snygg är han också. :)

4 Ajlin:

skriven

Men helvetes så snygg du vart i håret då! Måste också ha med din pappa att göra.

Kommentera här: