Ett Östersund med Prinsen

Östersund



Vackra hus


Vacker man

Lördagsmiddag





Skagentoast med handskalade räkor


Rödspätta Röding med...


...pommes frittes

På hotellrummet






I Skotteviken



Fotoassistent! Fota mig!

Åka bil hem





Wrunn wrunn!

Thailändska paviljongen, av Kung Cholahoppsansa



Söndagkväll, julpynt och glögg




(Adventsljustake från Östersundsloppis, 20.-)

Tack älskade!
1 Ida Selin:

skriven

Vafaaan! Har du skaffat julgran före oss? Var knycker man såna nånstans då? ;)

2 Mamsen:

skriven

Oh, vilken myshelg ni verkar ha haft! Det var "väl unt".

Jag undrar, vad är Skotteviken för nåt..? Det har jag aldrig hört talas om tidigare, men det ser ut att vara jättefint med det gammeldags cafét.

Rödspättan tror jag emellertid kan ha varit röding - det ser så ut i alla fall. Riktigt, riktigt god ser den ut!!

Jag och kissarna hade det också jättemysigt och de var så snälla med sin "mormor".

Kommentera här: