Direkt från Mr Darcys sängkammare

Från: Märta-Li
Till: Ziri

Vem tycker du bäst om ikväll?

Från: Ziri
Till: Märta-Li

Jon. Durå?

Från: Märta-Li
Till: Ziri

Tove Calle Mariette

Från: Ziri
Till: Märta-Li

Men nej! Erik! Fast jag gillar att Tove tagit på sig ett par byxor.



Vadan denna sleepingoutfit?
1 Mamsen:

skriven

Jamen precis!! Så skönt att någon äntligen tagit bladet ifrån munnen!!! Det här har ju varit som Kejsarens nya kläder; alla har sett och vetat att hon gått ut på scenen OSKYLD och UTAN KLÄDER, men ingen har verkat ha modet att säga det rent ut.

Och IGÅR var hon, precis som du säger, klädd för sängkammar'n och INTE för att stå på scenen och visa upp skickligt artisteri. Jag satt där, illa berörd, och tänkte att "Nu kommer juryn att säga det och då kommer hon att skämmas ihjäl i sin oskyldhet och missanpassade utstyrsel. Nej, jag vågar inte titta!! Jag vill inte bevittna hennes förnedring och skam." Men inte sa de nånting alls... Där satt jag nästan blå av att nästan inte ha andats på flera minuter och med nervöst krampaktigt knutna nävar -- och så berömmer de henne och SÄGER INGENTING OM HENNES NEGLIGÈ!!! Jag trodde knappt mina öron, men tänkte sedan att denna typ av upprörande märkligheter ju varit anledningen till att jag slutade se programmet för flera år sen. Tack för påminnelsen. Nu slutar jag igen: Inget mer Idol för min del.

2 Prinsen:

skriven

Min första tanke va Anna Nicole Smith, hon kanske försökte kompensera sången på nåt vis men som enligt mig resulterade i en ung flicka i en alldeles för smaklös klädsel.



Varför välja låtar och klädsel som det behövs "livserfarenhet bakom" för att framföra den äkta och genuint?



Pussar på prinsessan min<3

3 Jesper:

skriven

På tal om Idol så råkade jag zappa in på Kunskapskanalen och där var det en dokumentär om Idol i Afghanistan. Där var det faktiskt en kvinna med och hon lyfte på slöjan och dansade lite i slutet av en sång. Därefter fick hon rykten om sig att hon var lösaktig och skulle dödas =) Trevligt :) Och att hon hade dragit skam över hennes familj och stad.

Kommentera här: