Update

Jag har kommit på att jag har glömt visa er mina senaste, busiga små norrlandsfasoner:




Tadaaaa!
myspace layouts images

Smöret i skafferiet.
Busigt va? :D :D :D

Osså kolla här då:


Hihihihihi!
myspace layouts

Å å å kolla här då:








Osså osså osså:


Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!


profile editor


Oh oh oh oh oh den härå!


Jag älskarn jag älskarn jag älskarn!
myspace layouts images


Jag hittan utanför tunnelbanan nere i centrum.
Så nu har jag duschat den, och skurat den och alcogellat den o o o o förälskatme in.

Osså sist men inte minst rå!


Ärn inte fin rå?
myspace comments

 


Min nya ribbade disktrasa.

Tvättas i 90 grader och är som ny innan jag ens hinner dra av spisen me mormors gamla trosor.


Så lyckli ja ärå!

myspace graphics

Hihihihihihi!


Tinderitindrar av lycka! :D

 

Nu har min disktrasa badat klart så jag ska handdukstorka den och sedan ska den få droppa av inne i duschen!

 

Kärlek kärlek kärlek!

Over and out.

 


 

Kommentera här: